Kälmah

Helgen har varit fantastisk trevlig om jag får säga det själv. I fredags tog jag nämligen tåget till Kälmah för att parta loss med syster och bror. Kvällen började hos Robban med ett par öl och lite mat (bror och Robban lagade deras version av thailändsk) dvs Starkt! Men väldigt gott var det iaf. Senare fortsatte kvällen på Hunden med ett par öl och lite skönt häng. Har äntligen fått träffa Amanda, brorsans föredetta inneboende också vilket var väldigt trevligt =)... Ännu senare fortsatte kvällen på Sjukan där vi glider in lite diskret och det första som händer är att jag och syster hoppar upp på borden och dansar loss till deras alldeles egna trubadur, det kändes verkligen som om det var afterski vilket alltid är trevligt =)... På tal om afterski så ska jag, Bea och Rosa (och kanske Amanda) åka till trysil och åka skidor under sportlovet *längtar*... Vi kommer ju lätt äga backarna!
Lördagskvällen spenderades hos Rosa med lite trevligt folk annars har jag mest varit hemma och varit sjuk.
Som ni ser har det inte hänt sådär jätte mycket så du kan säkert räkna ut att Kälmah-vistelsen lätt gjorde helgen!

Den kommande veckan ska spenderas med att byta lägenhet i Hultsfred och jobba på Rookie vilket ska bli väldigt trevligt =)...
Nu ska jag chilla med syster och mor och titta på Barnen i bullerbyn =)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0