Växjö

Har precis landat i växjö för att stanna här till tisdag och sedan tillbaka till Hultsfred för att packa ihop alla mina pinaler och flytta. Ska bli fruktansvärt skönt att få byta lägenhet och hamna i en större med balkong även om jag inte kommer att bo där på typ en månad, men sen... Då jäklar, då ska det njutas av balkong och riktigt kök =)
I helgen är det film och tv-spels afton hos rosa som gäller med hela gänget. I helgen kommer även syrran hem vilket ska bli trevligt eftersom jag faktiskt inte träffat henne sen hon åkte iväg.

Den här veckan har varit sjukt stressig helt utan att jag har gjort något alls, möte igår, ridning i tisdags och allt mellan det har jag antingen packat inför flytten eller degat med Nicole...

Jag har även fått veta vad jag ska göra på Rookie =)... På fredagen blir det mitt favorit jobb, följa efter någon som kanske behöver hjälp med något (det var det jag gjorde på Hayride), jag älskar det jobbet =)... Man får dega runt och hänga med härligt folk, det är ju alltid trevligt. Jag menar, på Hayride så kallade ju alla mig för "du vet hon som följer efter tobbe" och jag hävdar fortfarande att DET VAR JU MITT JOBB =)... På lördagen ska jag vara på deras boende och jobba, vet fortfarande inte mellan vilka tider men hoppas att det är på dagen så jag får se Hoffmaestro, men vem vet, resten av tiden tänker jag hänga med Vendela och lite annat trevligt folk... Eftersom att alla andra åker hem (ja nicole, jag tittar på dig!).

Nu ska det handlas och lagas mat.

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0