Knappt en vecka kvar!

Exakt!
Nu är det knappt en vecka kvar innan det bär av mot Malmö, sen stannar jag där i typ en månad! Så jefla nice!
Men först allas studenter, hela den kommande veckan kommer spenderas med att springa runt på diverse studentfiranden och skåla sig onykter på allt för många glas champange för att fira våra färdigstuderade vänner, och oj vad trevligt vi ska ha det!
Men först, köpa presenter till alla! Vad ska man köpa i studentpresent till folk?
Jag har verkligen ingen aning, HILFE!

En annan fin sak var det härliga telefonsamtalet jag fick tidigare i denna ljuva afton av min käre broder som satt hemma och hade bestämt sig för att ta reda på varför min datorladdare inte fungerade. Vilket den gjorde, det är min dator som helt plötsligt har bestämt sig för att den inte tycker om konceptet ström, vilket gör användningen av hela maskineriet väldigt försvårat. Detta betyder alltså att jag måste lägga sommarjobbs-pengarna på en ny dator istället för resa och kläder till hayride, visst blir det hayride ändå, men jag kommer inte ha något att sätta på mig, vilket är lite störigt.

En anna sak jag försöker fundera ut just nu är hur fa-en jag ska ta mig från Hultsfred till Malmö på fredag efter studenten, eftersom jag måste infinna mig i Malmö på lördag morgon för att åka på utflykt med Victoria, detta kommer bli svårt!... Menmen, det löser sig säkert det också =)

Ytterligare ett datorproblem är ju att eftersom  jag nu då inte har tillgång till en dator med ljud kommer jag att missa en hel massa på salen och 2, TVÅ(!!!!!!!!) avsnitt av Syskonen innan jag kommer i närheten av en fungerande dator igen. Det här kommer inte gå bra, jag känner det på mig, det kommer inte gå bra, bara så ni vet... Jag menar, om jag visar starka tecken på abstinens så vet ni att det ända som behövs är ett avsnitt av Syskonen sen är allt bra igen. (ett litet tips för er som kommer träffa mig den kommande veckan)...

Annars händer det ytterst lite, är tillbaka i Växjö nu om jag inte nämnt det förut, but not for long =D

So long!
// Lusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0