Präsänt!

Om det nu mot förmodan är någon där ute som känner att den har ett extremt behov av att ge mig en present så är det här en väldigt bra sådan.
Lovisa vill ha!

Inte tjejen alltså, men tröjan!
Den är ju typ det snyggaste jag sett på länge, men jag har inte råd för tillfället, men vill så innerligt kunna ha den på hayride, den är fantastisk!
Känns sådär att jag har börjat modeblogga, eller är det det man gör när man lägger upp bilder på kläder?
Äsch, jag vet inte, om det nu är det så ber jag om ursäkt till Kissie och alla ni andra modebloggare där ute för att jag snor era läsare, förlåt. Men ni måste väl ha något bättre för er än att lägga upp bilder på kläder, (jag vet att jag inte har det och jag har accepterat det, så det är okej nu)

Nu ska jag sluta kränka Kissie och istället börja städa... Vill inte!

So long!
// Lusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0