Siesta!

Helgen spenderades på Siestafestivalen med skolan, det skulle jobbas men jag vet inte om det blev så mycket jobb egentligen, vi gjorde ju det vi skulle göra men det vi skulle göra var ytterst lite, menmen så kan det vara...
Så jag spenderade mestadels tiden med Kim och hennes kära vänner och gjorde det här

Kim äter pommes och rockar loss i bakluckan på party-opeln!

Dom drack öl och hade spännande diskutioner, jag drack inte öl men deltog i de spännande diskutionerna.
Jag mest sprang runt kändes det som, men jag fick lite gjort iaf...
Jag såg t.o.m. en del band, inte jätte många, men en del...
Ett av dem var Johnossi, såg inte hela men det var sjukt bra ändå!

Sjukt kass bild, jag vet... Men jag måste bara visa hur fint väder det var!
Jag fattar inte hur de kan få ut så mycket ljud av bara trummor och gitarr??

Jag träffade Linda och hennes kära vänner också, inte så mycket men lite ändå...
Sen tappade jag bort dem och såg dem inte på resten av festivalen (träffade dem på torsdagen)
Men det var så trevligt så, jag spenderade mest torsdagen med att klaga på att det var så jefla varmt och att jag inte kom åt mina kläder så jag sprang runt i tjocktröja och jeans, dålig planering jag vet!

Men mitt humör höjdes senare när thåström gick upp på scenen, det var en helt fantastisk konsert!
Det var nog den bästa jag har sett näst efter Winnerbäcks sista på hultsfred '09 och Kaiser Chiefs i stockholm för ett par år sedan, men det här blir svårslaget! Det var helt fantastiskt! Det går inte att beskriva med ord, så bra var det. Han spelade nästan alla låtar jag ville höra, alla förutom österns röda ros, men det gjorde inget för det var så sjukt bra ändå!

Också en dålig bild, jag vet, men ändå!!!
Mitt röda hjärta har åter tänts!
(inte för att det brukar slockna, men nu brinner det mer än någonsin)

Sen är det så att när man är på festival så måste man få vara ett fan ibland,
eftersom jag inte brukar vara det i vanliga fall (iaf inte i närheten av artisterna)
men den här gången kände jag att det var okej, efersom det var TIMO!!!

Sjukt dålig bild detta också, men skyll på franzi som inte säger till när hon tar kort!

Han kladdade lite också, pennan ville inte riktigt vara med, men det ska stå Timo, tror jag =)


Såhär såg det ut på konserten, det ända jag saknade då var att han inte klädde av sig...
Publiken var lite för dålig på att be honom göra det, inte tillräckligt många ville.
Fast jag tror att alla vill det innerst inne men kanske inte ytterst ute...

Han e så söt!

Sen skulle jag gå på The Hives tyckte jag, men det tyckte inte skolan.
Vi skulle stå vid sidan och stirra på publiken, jag tittade inte så mycket på publiken kan jag säga...
Pelle var ju på scen! Då kan man inte titta på nåt annat!
Det var så jefla bra! Helt sjukt! Kan knappt föreställa mig hur bra det hade varit om jag hade fått stå i publiken!
Jag hade ju dött!

Ungefär såhär mycket såg jag av hives, sämst!
Bästa kommentaren under spelningen kom självklart från pelle när han såg storbildsskärmen och säger:
- kolla! där är ju jag, den är Nästan lika stor som mitt ego!
Man kan inte annat än att älska honom!

Jaha, det var min festival det, ganska trevligt ändå. Jag fick ju träffa Timo!
Så jag är ganska nöjd ändå.
NU: Planera outfit inför Hives-konserten på Hultan!

// Lusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0