Utflykt!

På lördag är det dags för utflykt med Victoriateatern,
och om man ska tro på vad Pierre sa så ska vi till Helsingborg och titta på blommorna med tanterna i föreningen, han sa även något om allsång, men ingen vet!
Skojjade han eller var han seriös?
Inget av ovanstående alternativ skulle förvåna mig, det är ändå Pierre vi pratar om... Hmmmm...

Annars händer det ytterst lite, jag springer mest runt på diverse studenter och blir onykter på alldeles för många glas champange, ganska nöjd ändå.
Gårdagen spenderades till största delen med Sarz, hela gänget tog sig efter att ha glott på när alla sprang ut hem till Walle, där vi fick champange (väldigt mycket champange) och även lite öl (glad Lus) sen rörde jag och Sarz oss vidare mot Jonte, jag gick barfota hela vägen eftersom jag hade lyckats få på mig de mest obekväma skorna typ någonsin. Väl hemma hos Jonte fick vi ännu mer champange, men fortfarande hade vi inte ätit något mer än en liten bit tårta hemma hos Walle så här börjar förfestruset smyga sig på (när man har suttit ner och druckit lite för länge och sen reser sig upp och inser att man var lite fullare än man trodde).
Vi stannade hos Jonte i ca 30 min och under den tiden han Sarz självklart skämma ut sig med att säga att "det är nog en sån där trampcykel i det stora paketet", heja Sara!
Sen bar det av mot landet och Sulans student där vi äntligen möttes av mat (tacka gudarna för det), och självklart lite mer alkohol.

Det var ungefär det som hände, sen åkte vi ju in till stan igen där jag ännu en gång tycker att det verkar som en bra idé att gå barfota från kungsmad och hem, mina fötter mår ytterst dåligt idag!

Idag blir det fler studenter och mer champange, hej vad det går!

// Onti Fotensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0