Äckliga jordgubbar!

Jag köpte ju som sagt jordgubbar, vilken besvikelse!  
Här köper man jordgubbar för första gången i år Jag köpte ju som sagt jordgubbar, vilken besvikelse!   Här köper man jordgubbar för första gången i år och hoppas då att få njuta av en tallrik jordgubbar på balkongen i solen (okej, det fanns ingen sol, men ändå!).   Men så kommer man hem och häller upp, rensar och sköljer av dem och längtar efter smaken av färska jordgubbar.  Vad smakar det istället?    Jo, ingenting! Surt vatten! ÖÖÖEEH!  Sanslöst äckligt!    Så vad fan gör jag nu?    Jag har en liter äckliga jordgubbar att göra av med och jag tänker inte slänga dom för jag betalade 45(!)kr för skiten!       // Lusen
och hoppas då att få njuta av en tallrik jordgubbar
på balkongen i solen (okej, det fanns ingen sol, men ändå!).  
Men så kommer man hem och häller upp, rensar och
sköljer av dem och längtar efter smaken av färska jordgubbar.
Vad smakar det istället?   
Jo, ingenting! Surt vatten! ÖÖÖEEH! 
Sanslöst äckligt!   
Så vad fan gör jag nu?   
Jag har en liter äckliga jordgubbar att göra av med
och jag tänker inte slänga dom för jag
betalade 45(!)kr för skiten!

// Lusen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0