Snart är det över!

Imorgon inleder jag sista skolveckan innan sommaren, sen är det över! ÖVER! eller okej, ett år kvar men då är det en massa att se fram emot så det känns ändå ganska bra, typ p3 guld och mer praktik, det tog slut där... Men det är ju alltid nåt.
Jag har 4, FYRA(!!!!) lektioner kvar sen har jag gått ut tvåan!
Det känns helt fantastiskt, det jobbiga är bara att jag har en hel jävla massa att göra innan onsdag... Jag har 4 uppgifter kvar som måste in, Naturkunskap (nästan färdig, ska bara skriva lite om darwin också), Historia (också nästan färdig), Svenska - litteraturepoker (har fortfarande inte börjat) och modern musikkultur där jag ska välja en era eller en genre och skriva om sexualitetens roll inom denna (har inte börjat här heller)...
Någon som har förslag på vad man kan skriva om? Jag har idétorka så det står härliga till...
Men är sjukt nöjd med att jag fick okej för det lilla jag skrev om Einstein på naturkunskapen, vilken normal lärare godkänner detta:

Albert Einstein är som bekant känd för 3 saker; han skrev boken Om naturvetenskapen, hade galet hår och en gång på en bild så räckte han ut tungan. Han ligger även bakom relativitetsteorin E= mc2, men jag har aldrig lyckats förstå den så jag har valt att hoppa över det. Det jag har lyckats förstå är att han menar att man kan utvinna energi från all materia men endast i teorin.

Känns sådär om jag ska vara ärlig, menmen, nu kan han ju inte ta tillbaka att det var okej.

 

Nästa vecka kommer bestå av att jag springer runt i växjö på allehanda studenter och frösöker hitta mina kära vänner i myllret av människor utanför olika skolor, med mitt lokalsinne och begåvning att tappa bort mig själv är jag inte jätte säker på att detta kommer gå särskilt bra. Det kommer helt enkelt gå rent åt helvete om jag känner mig själv, menmen vi får hoppas på det bästa!

På fredag drar jag till kälmah för att fira brorsans examen, tänka tt det har gått fyra år redan! Helt sjukt! På fredag ska detta i alla fall firas för fullt.

Nu ska jag se om jag kan laga nån mat, eller bara äta upp jordgubbarn ajag köpte på vägen hem från bussen, får se vad det blir och hur långt orken räcker.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0