Jobb!!

Senaste veckan har bara vart liiiiiiite streesig, eller egentligen inte... 
Nina har precis åkt hem, hej vad trevligt det var att få lite uppdatering om vad som verkligen händer i landet på andra sidan pölen!... Senaste dagarna har jag panikat över att jag inte har fått jobba och att jag måste hitta en ny lägenhet men annars är det bra.
Det är ju inte jätte kul när man inser att pengarna kommer ta slut väldigt fort denna veckan eftersom man bara fick 2 dagars jobb schemalagt och sen inser man att man måste stanna hemma en av de dagarna för att man har lyckats dra på sig nån jefla förskylning!... Men nästa vecka blir bättre, 4 dagars jobb och jag är av med min förskylning om exakt 3 timmar, 27 minuter och.... 8 sekunder. Det har jag nämligen bestämt.
Annars händer det inte jätte mycket, jag tittar på film mest hela tiden. 
I torsdags var jag och Josefine ute och sprang på stan och lämnade ut våra CV'n i ren panik. Gick sådär, tydligen så jobbar en av mina chefers pojkvän på ett av ställena där vi var så när jag kom in i fredags blev man lite lagom utfrågad....
Fick också ett cocktail-prov uppkört i näsan efter 8 timmars jobb. Det gick sådär.... Så nu ska jag plugga drinkar så jag inte blir utslängd och öva flair så jag kan få ett nytt jobb, känns som en bra combo.
Just det! Sista fotosessionen är också gjord nu så nu väntar jag bara ivrigt på att Aleks ska redigera färdigt alla bilderna, spännande! Hoppas att hon fick några hon kan använda iaf. 
Kan kanske vara pga det jag har blivit lite sjuk, att springa runt i bara t-shirt eller klänning utomhus med kommentaren "stop looking cold! Think of summer!" är kanske inte bästa grejen att göra sent i oktober.... Menmen, det kan ju va trevligt det också =)
Nu ska jag Flair'a en stund och sen blire frulle... Kanske borde ta det i omvänd ordning? Äh! kl. är ju bara 12...
Live long and prosper!
Lusen (borde jag kanske börja införa purjo istället?.... Nä, får bli senare projekt. Här kallar alla mig ändå för louise...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0