Jägermeister är sent från helvetet!

Okej, nu får ni en rapport om vad som hände på personalfesten igår. Fråga mig inte varför jag gör detta, det är något jag borde hålla för mig själv känns det som, men here it goes...
Igår efter stängning så var det fest, en av mina managers fyllde år så det skulle drickas sprit och ätas tårta. Vilket kan ses som en trevlig aktivitet för de flesta, men är man "the newbie" så ska man tydligen hällas (och då menar jag verkligen hälla!) i en halv flaska jägermeister efter kommentaren "Trust me! I'm a bartender so I would never overpour!", yeah right!
Efter ett par öl och vad som säkert var en halv flaska jäger senare så minns jag inte jätte mycket.... Hoppas ingen annan gör det heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0