Photosession

Idag har varit en väldigt intressant och rolig dag. Jag har vart med om mitt livs första fotosession.
En tjej på jobbet kom fram till mig ett antal veckor sen och bad mig att styla till en foto-grej hon ville göra till skolan. Detta gick snart över till att jag skulle modella istället (fråga mig inte hur det hände). 
Och eftersom idag var min och hennes lediga dag så har vi flängt över halva stan för att fota mig på konstiga ställen...
Allt inleddes fint med att första stället vi skulle vara på var stängt, det skulle inte vara stängt och ingen visste varför, men så var det i alla fall. Så vi åkte iväg till nästa ställe, vilket var ett american-style-road-diner-thingie med harley-night.
Så där har jag sprungit runt hela dagen, 4 klädombyten och mycket konstiga britter senare är jag tröttare än någonsin. Men oj vad roligt det var! 
Ni känner ju mig så jag var ju livrädd i början och hade ingen aning om vad jag skulle göra eller vart jag skulle ta vägen. Men vi hade väldigt roligt och det blev tom några bra bilder. Nu återstår bara en dags fotande sen är det färdigt =)
Förhoppningsvis så kommer kanske några av bilderna upp här, om inte så hamnar de säkert på fejjan =)
Det var min dag i London, och tro det eller ej, men jag tror att jag börjar hata den här stan mindre och mindre...
Tack och hej leverpastej!
Nu blir det korvstoganoff och makaroner =)

Kommentarer
Postat av: Rosa

Woho! Väntar spänt på bilderna :D

2011-10-27 @ 23:58:28
URL: http://gravatar.com/ctazy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0